عصرنصر

تراوشات ذهنی یک فراری در عصر نصر

عصرنصر

تراوشات ذهنی یک فراری در عصر نصر

آخرین نظرات
  • ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۴۵ - رضا
    سلام :)
  • ۰
  • ۰

در دنیایی که کرونا تنها چیزیه که جلب توجه کرده، نباید بگذاریم توجه مون هم ویروسی بشه!

«کرونا فارغ از ابعاد زیستی اش، قطعا یک ویروس رسانه‌ای هم هست! پس همون طور که از خودمون در مقابل ویروس زیستی محافظت می‌کنیم، باید در برابر این ویروس رسانه‌ای هم مقاوم بشیم!

آنتی کرونا، قراره سپری باشه در برابر ورود ویروس های رسانه‌ای کرونا به ذهن ما!»

این شعار مجموعه کلیپ های آنتی کرونا هست که به همت باشگاه سواد رسانه ای تولید شده و از هفته پایانی سال 1398 انتشار آنها آغاز شده. تلاش این مجموعه کلیپ این هست که با افزایش سطح سواد رسانه ای از تأثیرات مخرب ویروس رسانه ای کرونا جلوگیری کنه. در واقع #آنتی_کرونا یک ماسک بهداشتی است که به ممانعت از ورود ویروس به دهان و بینی، از ورود ویروس های رسانه ای به ذهن و روان ما جلوگیری میکنه.

اما در مجموعه کلیپ توجه کرونایی که بنده در خدمت شما هستم در چند قسمت به عناوین کلی موضوع اقتصاد توجه و مدیریت توجه می پردازم و تلاش میکنم مصداق صحبت های خودم رو از حال و روز کرونایی نوروز 1399 بیارم. تلاش دیگرم این هست که به قدر وسعم و اقتضای ظرفیت رسانه ای در اختیارم، تیترهای مطرح شده در هر کلیپ رو به اندازه چند پاراگراف شرح و بسط بدهم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی