عصرنصر

تراوشات ذهنی یک فراری در عصر نصر

عصرنصر

تراوشات ذهنی یک فراری در عصر نصر

آخرین نظرات
  • ۷ فروردين ۹۸، ۱۴:۴۵ - رضا
    سلام :)
  • ۰
  • ۰

مهاجر

بسم‌الله الرحمن الرحیم

والعصر* انّ الانسان لفی خسر* الّا الذین آمنوا و عملوا الصّالحات و تواصوا بالحقّ و تواصوا بالصّبر*

به دلایل مختلف در زمان‌های مختلف، در اصل حضور و محل حضور مجازی‌ام فراز و فرودهایی وجود داشته است. از امروز با حضور در این نشانی جدید، از تمامی صفحات مجازی پیشین خودم مهاجرت می‌کنم به این صفحه و پس از این به صورت مجتمع در این نشانی حضور خواهم داشت.

بخشی از ظهور و بروزهای قبلی‌ام که تاریخ مصرف نداشته‌اند را به این نشانی منتقل می‌کنم. هرچند خود بر نقصان محتوایی و ادبی نوشته‌های پیشین -حتی فعلی- خود واقف هستم و جدا شدن این متون از بستر تاریخی آن را تضعیف کننده آن می‌دانم، اما خود و شما را از مشاهده سیر تحولی‌ام محروم نمی‌کنم و بدون دخل و تصرف در متن و لحن و محتوا، مطالب پیشین را در این نشانی بازنشر می‌دهم.

به تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲

علی رضایی وِلا
در عصر نصر

 

  • ۹۷/۱۲/۱۲

نظرات (۲)

سلام :)
پاسخ:
علیک السلام :)

درباره‌ی من رو می‌خوندم که تعجب کردم اصلاً یک کلمه هم درمورد المپیاد سوادرسانه‌ای نشنیده بودم. درحقیقت این کتاب تو خیلی از مدارس خاک می‌خوره فقط، فکر نمی‌کردم ایده‌ش رو گسترش داده باشن. به هرحال موفق باشید.

پاسخ:
متاسفانه کتاب در مدارس جدی گرفته نشده و معلم توانمند که بتواند به خوبی این سرفصل را تدریس کند در کشور بسیار اندک است. انشاالله این المپیاد بتونه کمک کنه به مرتفع کردن این دو معضل. ممنون از شما.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی